דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תקליטנים - תקליטן לכל אירוע 

מאת    [ 16/02/2009 ]

מילים במאמר: 517   [ נצפה 2424 פעמים ]



כאשר מזמינים תקליטנים לאירוע, חשוב מאוד לקבוע, שאין מועד סיום קבוע לאירוע. אירוע יכול להימשך שעות רבות, על כן עדיף, לא לקבוע שעת סיום. כך לא יקרה מצב, שהאורחים ירצו להמשיך לרקוד, והתקליט יפסיק לעבוד, כי בחוזה איתו כתוב, שהוא עובד עד שעה מסוימת. כמו כן, חשוב לקבוע עם תקליטנים שמוזמנים לאירוע, באיזה שעה עליהם לבוא לאירוע. אחרי שהזמנו תקליטנים לאירוע, יש לקבוע איתם את לוח הזמנים שלו. למשל, אם מדובר בחתונה, אזי ברור, שבעת קבלת הפנים, תנוגן מוזיקה שקטה, בעת הטקס יישמעו השירים שבחרתם, ובעת הריקודים יהיו שילובים של מוזיקה שקטה וסוערת. אם מדובר על אירוע חברתי, אזי ברור, שרק כאשר אנשים ניגשים לרקוד, תנוגן מוזיקה שמתאימה לריקודים, ולא לפני זה. הזמנה של תקליטנים לאירוע, תקבע במובנים רבים, את אופי האירוע. על כן חשוב מאוד, שהבחירה תעשה באופן מוקפד, אחרי בדיקות ארוכות, ואחרי שבחנתם כל אופציה שהיא. בחירה נכונה של תקליטנים יכולה להפוך את האירוע למסיבה גדולה ומוצלחת. בחירה לא נכונה, תהפוך את האירוע למשעמם, הן עבורכם והן עבור האורחים שלכם.

אחד הדמויות החשובות בכל אירוע הוא התקליטן. תקליטנים אחראים לאופי האירוע מבחינה מוזיקלית, ובינינו, המוזיקה היא זו שקובעת כיצד יהיה האירוע. לכן לא פלא, שההחלטה איזה תקליטנים ניקח לאירוע שלנו, היא אחת ההחלטות הקשות שאנו לוקחים, בעת תכנון אירוע. ישנם שלל סוגים של תקליטנים, ואלו מתאימים לשלל אירועים. אם נחשוב על זה לרגע, הרי שכל אירוע, נושא עמו תקליטנים, ולא כל תקליטן שמתאים לאירוע אחד, מתאים גם לאירוע אחר. הכל תלוי כמובן בידע המוסיקלי שלו, בסגנון שהוא מנגן, ובאופיו כתקליטן. תקליטנים של היום, אינם מה שהיו פעם. אם בעבר, הם היו עובדים עם תקליטים, הרי שהיום הכל ממוחשב. אם בעבר תקליטנים היו מכירים בסוג אחד או שניים של מוזיקה, היום, עם המבחר שישנו והיכולת להנאות ממבחר זה, אזי מי שרוצה להיחשב חלק מעלית התקליטנים, חייב להכיר יותר מסוג מוזיקה אחד, ולהיות מומחה בסוגים שונים של מוסיקה. כיצד בוחרים תקליטנים לאירוע? ובכן, דבר ראשון, תלוי בסוג האירוע. תקליטנים שמתאימים לאירוע של ילדים או בני נוער, לא מתאימים בהכרח לאירוע של מבוגרים. סוג המוזיקה שינגנו הוא שונה, והמומחיות שלהם צריכה להיות שונה. שלא נדבר על כך, שבאירוע של ילדים, תקליטנים צריכים להיות יותר מעורים מאשר באירוע של מבוגרים, אז תפקידם יהיה רק לנגן מוזיקה ולא יותר.

דבר שני שיקבע כיצד בוחרים תקליטנים לאירוע, הוא סוג המוזיקה שנרצה לנגן בה. אומנם תקליטנים היום מכירים מגוון של סגנונות מוזיקה, אך זה עדיין לא אומר, שהם מומחים בכל סגנון. אם נרצה לערוך אירוע למבוגרים, נזמין תקליטנים אשר מכירים יותר מוסיקה שמתאימה למבוגרים, אם נערוך אירוע לילדים, נזמין בוודאי תקליטנים שמתמחים במוזיקת פופ, האוס, ראפ, דאנס וכדומה. ישנם תקליטנים שמתמחים בסגנון מוסיקה אחד, למשל מוסיקה לטינית או צרפתית, ואם נערוך אירוע בעל אופי שכזה, נעדיף להזמין אותם, מאשר תקליטנים שלא מכירים סגנונות אלו, או שיודעים עליו באופן שטחי בלבד. כיצד מזמינים תקליטנים לאירוע? ובכן, אחרי שקיבלנו המלצות מחברים על תקליטנים שניגנו אצלם או באירועים שהם נכחו בו, או שקראנו על תקליטנים באינטרנט, נרכיב רשימה של תקליטנים שנרצה להיפגש איתם. בפגישה עמם, נראה מה הסגנון המוסיקלי בו הם מתמחים, מה הם מציעים לנו מבחינת האירוע שלנו, אילו כלים עומדים לרשותם, וכמובן מה המחיר שהם דורשים.

כניסה חופשית ומידע מלא בחינם באתר אירוע קטן חוגגים במנהטן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב